[Pardus-kullanicilari] yerel depodan cd ye aktarma

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
8 Nis 2006 Cmt 21:19:52 EEST

Arkadaşlar
gelen mailler ile oluşturduğum yerel depoyu cd ye yazdırmak ve interneti
olmayan arkadaşların bilgisayarlarına kurduğum Pardus u güncellemek
istiyorum. Fakat  oluşturduğum bu yerel depoyu cd ye yazdırmaya muvaffak
olamadım. Acemi kullanıcı olmamında bunda etkisi büyük tabi. Oluşturduğum bu
yerel depoyu cd ye nasıl aktarabilirim.Yardımcı olursanız
sevinirim.Teşekkürler

Bilgisayariniz Messenger ile oturma odaniz olsun! Hem sohbet edin hem
eglenin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3147&XAPID=2533