[Pardus-kullanicilari] Sorular

Barýþ Metin baris at pardus.org.tr
8 Nis 2006 Cmt 00:52:30 EEST

Cuma 7 Nisan 2006 21:55 tarihinde, can comert şunları yazmıştı:

http://www.pardus.org.tr/urunler/index.html

> Mail listelerinin arsivlerine bir arama ozelligi (kelimeye gore) ekleseniz
> arsivleri daha verimli kullanmış olmaz mıyız?

Oluruz. Bu konuda açık bir hatamız var... Bu arada, listeleri aramak için de
Google kullanılabilir tabi :).

> HP 1220C marka  püskürtmeli bir yazıcım var ve tanıtmak için kde yazıcı
> tanıtıcı da her yolu denedim fakat bir sonuc alamadım acaba yardım edebilir
> misiniz?

Bu yazıcıyı tanımıyorum, bu yüzden cevap veremeyeceğim.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin