[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 3, Konu 33

yurtseverburak yurtseverburak at gmail.com
7 Nis 2006 Cum 10:21:36 EEST

iyi çalışmalar öncelikle

arkadaşlar ben bu sene başlarında datron kn1 serisi laptop aldım ve
üzerinde linux kurulu olarak geldi.Fakat driverlardaki sorunlar nedeni
ile windows a geçtim.

Şimdi sizden istediğim pardus kurulumunu yaptım.
bir kaç yerde hatalara rastladım.bunlardan biri intel ekran kartı olan
makinamın ekran kartını yanlış tanıması ikincisi ise widescreen
özelliklerini görememiş olmam.Aslında wireless içinde hiçbir şey
yapamadım eth kartını normal görüyor sorunsuz çalışıyor fakat wireless
ı tanıtamadım.

Bu arada ses ve modem için windows üzerinde ayrı bir win güncellemesi yüklememiz gerekiyordu.Ancak linux üzerinde gördümki ses ve modem bulanamadı.
Yani anlıycağınız bu sorunlarla benim linux üzerinde çalışmam imkansız görünüyor.Bendemi hata var yoksa sistemdemi sorunlar var bilgi verirseniz sevinirim.

Ek bilgi

bu saydıklarım susse mandrake v.s gibi diğer linux sistemlerdede geçerlidir.