[Pardus-kullanicilari] Birkaç soru...

Nihad Karslı enki at r-3.org
1 Nis 2006 Cmt 16:50:53 EEST

Cumartesi 1 Nisan 2006 16:37 tarihinde, TUNCAY BAŞTÜRK şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Öncelikle birçok sorunumu çözmeme yardımcı olan ve bu sistemin
> oluşturulmasında emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Birkaç tane sorum
> olacak;
>
> 1- Hiç internet bağlantısı olmayan bir bilgisayara (güncellemeleri yapılmış
> bir dizüstü bilgisayardan) herhangi bir pisi paketini nasıl yükleyebilirim
> ya da varolan bir pisi paketini nasıl güncelleyebilirim.

var
cache
/pisi/
packages
i bir cd ye kopyeleyip bunu baglantısı olmayan pc sideki aynı yere
kopyeleyerek
> 2- S-VIDEO ile televizyon bağlantısı yapmak için gerekli olan Fn+F5 tuşu
> çalışmıyor. ( diğer Fn bağlantılı tuşlar çalışıyor) Televizyon bağantısı
> için başka bir yol var mı?
bunu başkası yanıtlasın ben karşılaşmadım

> 3- Dizüstü bilgisayarımın fanı neredeyse sürekli çalışıyor, sanırım burada
> bir sorun var nasıl düzeltebilirim. (Toshiba L10)

aslında kurulumla birlikde ontanımlı geliyor ama cpufrend diye bir paket
olması lazım onu depodan yukleyiniz

> Çok teşekkür ederim. İyi günler.
> --
> Tuncay BAŞTÜRK