[Pardus-kullanicilari] FTP Programı arıyorum!

Nihad Karslı enki at r-3.org
1 Nis 2006 Cmt 13:25:53 EEST

madem yenisiniz sorununlarınızı cozmek için bir kaç yontem onereyim bu ve
benseri konularda yardımcı olacak. oncelikle programlar-sistem -program ekle
ve kaldırı kullanın burada yuklu olmayanları ve tumu isaretli olarak  yukrıya
ftp yazarak aratın ncftp var mesela onu isaretleyip kur dediginizde
kurulacakdır

ayrıca www.pardus-wiki.org
www.pardus-linux.org da forumları okuyunuz

kolaylıklar dilerim

Cumartesi 1 Nisan 2006 13:16 tarihinde, After Tomorrow şunları yazmıştı: