[Gelistirici] contrib/devel/desktop/kde3 bileseni

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
24 Eyl 2010 Cum 22:09:18 EEST

Merhaba,

Paketçisi olan paketlerin, paketçisinin haberi olmadan silinmesine karşıyım,
daha açık nasıl söyleyebilirim bilmiyorum.

Gün içinde audiokonverter'i taşımasaydım o da silinecek miydi bunu da merak
ediyorum?

KDE3 / Qt3 temelli paketlerin 2009 deposunda olmasının hiçbir anlamı yok
bence de ama
- KDE3 ve Qt3'ün Pardus 2009'a girmeyeceği konusunda karara varıldı mı ve
duyuruldu mu
- Paketçilerden Pardus 2009 depolarındaki KDE3 ve Qt3 temelli paketlerini
silmelerine ya da KDE4 veya Qt4 portları / sürümleri varsa bunlara
geçmelerine yönelik bir istek yapıldı mı
- Eğer Pardus 2009 depolarındaki KDE3 ve Qt3 paketleri silinecekse hangileri
olduğunu kim bulacak, kim kontrol edecek bir şekilde Pardus 2009'da
çalıştırılabilir olup olmadığını ve kim silecek, sadece gözümüzü çarptıkça
mı sileceğiz
- Bugzilla'daki KDE3 ve Qt3 temelli uygulamalara yönelik paketlerin durumu
ne olacak, hepsi geçersiz mi işaretlenecek, kurumsala mı aktarılacak,
kurumsal için uygun olup olmadığına kim karar verecek, aktarılsa bile
kullanıcı başka bir sürüm için istemiş olacak, yani işine yaramayacak büyük
ihtimalle başka bir sürüm için paketlenmesi

KDE3 ve Qt3 paketlerinden bir şekilde kurtulmalıyız ve ben de bir şekilde
bunun için çalışıyorum ama (tüm bunlardan bağımsız olarak, herhangi bir
paketçi olarak) şimdilik yaklaşık on - onbeş dakikamı harcadığım
audiokonverter paketim silinseydi, nasıl iş yapıyorsunuz diye sorardım hem
silene, hem de silinmesine izin verenlere. Pakete bu zamana kadar gerekli
sevgiyi gösteremememse tamamen benim sorumsuzluğumdur, bunu da hiçbir
şekilde savunmuyorum.