[Gelistirici] [Buildfarm] [2011/devel/x86_64] info

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
7 Eyl 2010 Sal 04:07:09 EEST

Onur Küçük wrote On 05-09-2010 23:24:

>  dmesg e bir baksana aynı mı, catbox da segfault aldım

2011-x86_64 sistemde, catbox'da herhangi bir sistem çağrısının 4.
argümanı alınmaya çalıştığında hata veriyor. Gerisi doğru yanlış
farketmiyor zaten :)

kernel-space'de 4. argüman %r10 iken, user-space'de %rcx. Bu
karışıklıktan dolayı ptrace yaparken 4. argümanın gösterdiği adres
yanlış alnıyor, ptrace -1 e dönüyor errno oluyor EIO(request is invalid).

Ekteki yama ile gnutls benim sistemimde düzgün derlendi, ancak
pardus-2011-x86 sistemim olmadığı için deneyemedim. Sorun çıkacağını
sanmıyorum. Yamayı her iki sistemde test edilebilse iyi olur zira
C2-x86_64'te herhangi bir sorun yoktu.

iyi çalışmalar