[Gelistirici] PiSi ActionsAPI ve diger gelistirmeye yonelik belgeler

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
15 Eki 2010 Cum 09:08:16 EEST

2010/10/14 Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com>:
> 14 Ekim 2010 14:25 tarihinde Semen Cirit <scirit at pardus.org.tr> yazdı:

Şu sorulara cevap vermemişim :)

> Belge olarak ben yalnızca svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc adresini
> biliyordum, Pardus Developer Base'dekiler de yine SVN'de bir yerlerde
> mi, (web, devoleper-base benzeri bir dizine) bakındım ama göremedim.

Adresi:
http://svn.pardus.org.tr/web/trunk/web/developer.pardus.org.tr/

> Ekim sonuna kadar biraz boş zamanım olacak eğer ActionsAPI belgesinin güncel bir
> haline erişebileceğim bir adres söylenebilirse bunu Türkçe için çevirmek
> isterim. Çevrildikten sonra doc/tr'de durur, nereye konacağı daha sonra
> kararlaştırılır?

developer.pardus.org.tr'nin tüm source içeriğini alıp
/uludag/trunk/doc/en altına koyalım. Sen de istediğin belgeleri aynı
dizin ve yapı içerisinde,  /uludag/trunk/doc/tr dizini altına yaz.

developer.pardus.org.tr'nin source içeriğini /uludag/trunk/doc/en
kopyalamak ve buradan takip etmek herkese uyar mı? Bi aralar
developer.pardus.org.tr altında duran her belge uludag'da  da durmalı
dediğimizi hatırlıyorum ve bu şekilde kopyalanırsa review edip
developer'a aktarmakta kolay olacak. Diğer durumda her güncellenen
belge için tek tek yeniden uludag'a al sonra developer'a, takip etmesi
zor olabilir.

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux