[Gelistirici] Sorumlusu olduğum paketler üzerine

Mete Alpaslan mete at pardus.org.tr
15 Eki 2010 Cum 01:12:25 EEST

On Fri, 15 Oct 2010 00:02:01 +0300
Anıl Özbek <ozbekanil at gmail.com> wrote:

> Pardus'un ve diğer tüm dağıtımların geliştirici olmayan paketçilere de
> ihtiyacı olduğunu ve bunun iyi olacağını düşünüyorum.

Senin de katıldığın bir toplantı da Pardus ekosisteminde kod desteği verenin de paket hazırlayanın da eşit olduğunun ve hepsinin Pardus geliştiricisi olarak adlandırılıdığından bahsettiğimi(zi) hatırlıyorum.

Eğer herhangi bir son kullanıcı *Geliştirici sıfatıyla* Pardus katkı vermek istiyorsa [1] adresinde sürecin nasıl işlediği ayrıntılarıyla ifade edilmiş durumda. Adaylık sürecimizden geçen herkes isteği paketin sorumluluğunu tabiki alabilir.

Kolay gelsin,

[1] http://developer.pardus.org.tr/guides/newcontributor/how-to-be-contributor.html

--
Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>