[Gelistirici] 2011 IRC =?utf-8?q?Toplant=C4=B1lar=C4=B1?=, Gündem ve Tarihleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
10 Eki 2010 Paz 14:26:29 EEST

Selamlar,

Birisi "Topluluk ve 2011" birisi de "2011 Teknik" konulu 2 adet IRC toplantısı
yapalım diyorum. Birisinde, topluluğun beklentileri, geliştiricilerin
topluluktan beklentileri vs. diğerinde de 2011'e girecek olan ya da girmesi
düşünülen özelliklerle ilgili teknik meseleleri, detayları (örneğin multilib,
yeni pisi'nin getirecekleri, mass rebuild'ler vs.) konuşuruz.

İkisi için de tarih önerilerini ve gündemi belirleyelim ve bu hafta içinde
ikisini de yapalım diyorum. Mesela topluluk toplantısı için salı akşam 20:30,
teknik için çarşamba akşam 20:30 nasıl?

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer