[Gelistirici] dbus ile paket kaldirmak

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
14 Mayıs 2010 Cum 18:06:10 EEST

14 Mayıs 2010 16:39 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> hav call pisi System.Manager removePackage gimp
>
> komutu ile kullanabilirsin, yetkin yoksa PolicyKit ile kimlik denetimindan
> geçersin tabi. Parola ekranında "Yetkilendirmeyi anımsa" diyerek bunu da
> bir
> sefer yapabilirsin.

Teşekkürler (hepinize), hav tam aradığım şeymiş. Paketleri bu şekilde
sorunsuzca kaldırıp, kurabiliyorum. Sanırım paketlerle ilgili pek çok işlemi
daha bu şekilde yapabilirim (yaptırabilirim).

Ama paket inşası için benzer bir şey göremedim. Bunun için de bu kullanımı
 (yetki ve yetki anımsama) gerçekleştirebilir miyim? Her seferinde parola
girmek şu an benim paket yaparken en çok zorlandığım konulardan biri.