[Gelistirici] Aksayan süreçler

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
9 Mayıs 2010 Paz 23:47:35 EEST

09 May 2010 Pazar 19:45:25 tarihinde Ali Işıngör şunları yazmıştı:

> Cevabımı özelden yazdım.

Nasreddin Hoca'nın taşlar ve köpekler hikayesi gibi olmuş... Onur'un "özelden
yazılsa daha iyi olurdu" dediği hassas şey genele ifşa ediliyor, bu kadar
aleniyattan sonra Onur'un genelde sorduğu soru özelden yanıtlanıyor... Bir
sakıncası yoksa Ali'nin yanıtını liste ile paylaşmasını rica edebilir miyim?
Şimdiden not: Yanıt bana özelden gelirse liste ile paylaşırım!

ET