[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
7 Mayıs 2010 Cum 12:12:14 EEST

07 Mayıs 2010 12:23 tarihinde Gökmen <gkmngrgn at gmail.com> yazdı:

> Sen istersin de, istemeyenler de var (mesela ben). Sorun bırakmayacak
> şekilde saf haliyle bırakmak en güzeli. Sonuçta herkes KDE4 kullanmak
> -zorunda- değil. Pardus'un diğer masaüstü ortamlarına da desteği olduğunu
> gözden çıkarmaman gerekiyor.

İlla herkese bu temayı dayatmak gibi bir saçmalık düşünmüyorum zaten. Doruk
eğer mümkünse Audacity paketinde bir yama ile audacity.cfg dosyasındaki
[Theme] bölümündeki LoadAtStart=0 değerini LoadAtStart=1 olmasını
sağlayabilir. Daha sonra yine eğer mümkünse Audacity paketinde üç alt paket
oluşturur Vista, KDE ve Gnome temeları için. Audacity bu paketlerden
hiçbirine bağımlı olmaz yani isteyen sade / öz haliyle kullanabilir. Biri
kurulursa diğerini kaldıracak (Conflicts) olan audacity-theme-vista,
audacity-theme-kde ve audacity-theme-gnome paketlerinden birini yükleyenler
de bu temalarla kullanabilirler Audacity'i. Sanırım paketten çıkar çıkmaz
yerine kutudan çıkar çıkmaz demeliydim :) yanlış anlaşılma olmuş.

Bence böyle olabilir gibi geliyor.