[Gelistirici] Audacity paketi hakkında...

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
7 Mayıs 2010 Cum 11:44:04 EEST

Audacity'nin beni asıl rahatsız eden yanı ise uzaylıya benzemesi. Bir KDE /
Qt uygulamasını açın, sonra bunu kapatıp Audacity'i açın. Benim Audacity'i
her açışımda tepkim şu oluyor: "Merhaba Audacity ben dostum". Benzer bir
çirkinlikte olan yazılım için OOo'yu açabilirsiniz.

Uzun bir süre Qt4 arayüzü var mı diye aramıştım ama böyle bir şey yokmuş.
Ama az önce dur bir de tema desteğinin olup olmadığına bakayım dedim ve
bingo.

Audacity'nin tema desteği ve hazır olan harika temaları varmış. Temaları
Audacity'de kullanmak için yapılması gerekenler:

* http://jcsu.jesus.cam.ac.uk/~hdc21/design/audacity/ adresinden istenen
tema indirilir, örneğin:
http://jcsu.jesus.cam.ac.uk/~hdc21/design/audacity/KDE_ImageCache.png

* daha sonra /home/kullanıcı_adı/.audacity-data/Theme/ dizinine
ImageCache.png ismiyle kaydedilir.

 * audacity.cfg dosyasındaki [Theme] bölümünde LoadAtStart=0 değeri
LoadAtStart=1 olarak değiştirilir.

* Audacity açılır: http://i44.tinypic.com/2z8cj8g.png

Audacity'nin eğer mümkünse paketten çıkar çıkmaz bu şekilde gelmesini çok
isterim.

Bir de görünüş olarak sürükleme çubukları da çok çirkin görünüyor, bunları
görünmez yapmak veya Qt4'ninkileri kullandırmak için bir yol var mıdır
acaba? http://i43.tinypic.com/2552es7.png