[Gelistirici] 2009/devel/multimedia/sound/listen - leave it. Great.

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
10 Haz 2010 Per 10:03:21 EEST

Çarşamba 09 Haziran 2010 günü (saat 23:21:10) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  +1
>
>  Hatta haftalık bir "kim bu hafta kaç hata çözdü, kaç tane kapattı, kaç
> tane yeni hatası var, toplamda üzerinde kaç hata var" bilgisini
> otomatik çıkarıp bu listeye atacak bir sistem kurmamız lazım.

Evet bu bana da lazım olar bir şey. Zira Openoffice, KDE, Firefox hata
yağmurundan, hangisine bakacağımı şaşırıp, aradan bir çoğunu kaçırabiliyorum.
Sonradan, hangi hatada nerede kalmıştım diye bakması da zor olabiliyor.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer