[Gelistirici] checklib typeerror

İşbaran Akçayır isbaran at gmail.com
20 Tem 2010 Sal 19:08:42 EEST

Ozan Çağlayan wrote On 20-07-2010 18:52:

> 40 küsür betik var orada. O betikler oraya gökten düşmüyor, uludag-commits
> listesi var. Betik eklendikten sonra bir sürü değişiklik geçirdi, onlar da
> commit listesine düşüyor. Doruk betiği pisi paketine alsak mı dedi bu listede:
>
> http://www.mail-archive.com/gelistirici@pardus.org.tr/msg06945.html
>
> Yazan arkadaş da ben oluyorum, 3 saniyede öğrenebileceğin bir şey bu. En azından
> Ozan yazdığında bir e-posta atsa iyi olurmuş desen, biraz daha samimi ve az
> agresif olurdu tonun.
>
> Kullanıma gelince, 3 farklı kullanımı mevcut. 1 tanesi pspec.xml build/install
> [...]

Yazdığım şeye kıçından yorum uyduruyorsun Ozancım, yazdığımda hiçbir
agresiflik yok, baktım betiğin başına ismin yazmıyordu svn commitlerine
bakacağıma "yazan arkadaş" dedim, ha sen ha başkası arkadaş değilseniz
"paşa" filan diyeyim bundan sonra.

Betikten haberim yoktu, Ertuğrul'un da yokmuş, güzelim betikten mahrum
ettin bizi aylarca, ben de bir mail atsaymışın iyimiş dedim,
anlaşabiliyor muyuz ?