[Gelistirici] Kurumsal depo

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Oca 2010 Paz 21:28:45 EET

İşbaran Akçayır wrote:

> corporate test ortamı kurup orada da derleyip paketleri güncellemeleri
> yapmaktan filan mı bahsediyorsun ? bakım işi iki katına çıkıyor da o
> yüzden soruyorum, nedir ne değildir bilmediğim ve ilgilenmediğim bir
> depo neticede mesela.

Otomatiğe bağlamak ne kadar doğru ve sağlıklı çalışır tartışılır. Ben elle 2009/devel ve corporate2/devel
arasında repo-diff alıp pisimerge ile merge ediyorum. Aynı şeyi siz de yapabilirsiniz çok zor bir şey değil:

$ mkdir 2009tocorp
$ cd 2009tocorp
$ ln -s ~/pardus/2009/devel devel
$ ln -s ~/pardus/corporate2/devel stable
$ pisimerge devel/kernel/default/kernel

gibi.

Otomatiğe bağlamaya çok sıcak bakamadım şu an. Merge etmesi sizden, denemesi ve sorununu çözmesi benden olsun.

Bu arada corporate2 deposuna zamanında alınırken 2009'da olmayan sürüme geçmiş bir paketse merge zaten işe
yaramayacaktır, 2 depo o pakette farklılaşmış demektir.

Ama X paketine güvenlik yaması yaptınız, paket aynı paket, o yamayı yaptığınız commit'i merge etmenizi
tercih ederim.

Kolay gelsin