[Gelistirici] Belge açılımı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
8 Şub 2010 Pzt 02:30:44 EET

08 Şubat 2010 Pazartesi 02:12:46 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Mon, 8 Feb 2010 01:58:52 +0200, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :
>
> Twitter'inizdan alintiliyorum:

Doruk,

twitter'ımdan alıntı yapma.

Bu listede sen "yöneticisine rağmen Pardus geliştiricisi olduğunu", ben de
"kimi geliştiricilere rağmen Pardus projesini yönettiğimi" açıkça beyan ettik.

Onur'un yazdıklarına "ne güzel düşünmüşsünüz, ama keşke belgeler Türkçe olsun
deseydiniz, ben şu şu şu belgeleri Türkçe yazacağım, inşallah bir gün tem
tekmil belgelerimiz hem de pek çok dilde olur" demek varken işi "20 kişi bunu
yapamıyor mu" ya getiriyorsun. Bir hedefe, birşey üretmeye yönelik bir
hareketi -her zaman olduğu gibi- gereksiz bir kavramsal tartışma bataklığına
sürüyorsun.

Bana ayıptan söz etme lütfen...

ET