[Gelistirici] contrib deposundaki python paketleri hakkinda

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
23 Ağu 2010 Pzt 16:17:32 EEST

Selamlar,

Contrib depodaki sahipsiz olmayan python paketlerinin son durumları
aşağıdaki gibi. Durumu uygun olanları reivew sürecine başlatıyorum.
Son duruma orada karar veririz.

İyi çalışmalar

20 Ağustos 2010 01:52 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:
> cgkit --- Ertuğrul Erata

biraz daha işi var ;(

> rpy --- Ertuğrul Erata

güncellendi.

> soya --- Ertuğrul Erata

Paketçisi biraz da dursun diyor.

> PyCg --- Cenk Güre

düzenlendi.

> PyGLEW --- Cenk Güre

Geliştiricisi artık desteklemiyor. Silelim.

> PyGPU --- Cenk Güre

PyGLEW bağımlılığı var. Silelim.

> PyODE --- Ertuğrul Erata

güncellendi.

> pyRXP --- Rajeev J Sebastian

güncellendi.

> rlaccel --- Rajeev J Sebastian

depolarımızda olmayan Reportlab isimli bir bağımlılığı var. paket
kaynak adresinde bulunmuyor. Silelim.

> python-gameobjects --- Tim Miller

güncelleme yok. düzenlendi.

> Contrib/stable deposunda aşağıdaki paketler bulunuyor. Bu paketler
> için de review sürecini işletip 2009 deposuna alabiliriz.
>
> pygtksourceview --- Burak Çalışkan

Aslında 2.10.1 sürümü var ama depomuzdakinden daha güncel gtk istiyor.
düzenlendi.

> gdata-python-client --- Akın Ömeroğlu

paket adı değişti. güncellendi.

> gnome-python-desktop --- Burak Çalışkan