[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
13 Ağu 2010 Cum 16:22:16 EEST

Cuma 13 Ağustos 2010 günü (saat 16:08:41) H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:

> [...]
>
> Depoda değişiklik yapmazsan sevinirim. İtirazım olan birkaç paket var.
> Alacağım paketlerin listesini hazırladıktan sonra buradan haber veririm.

+1, kafamıza göre paket almayıp önden almayı düşündüğümüz paketlerin listesini
yapmaya, geliştirici listesinde konuşulup üzerinde karara vardıktan sonra
depoda değişiklik yapmaya özen gösterelim.

Ben de almayı düşündüğüm paketlerin listesini hazırlıyorum, bir 10 dakika
içinde atıcam herhangi bir aksilik olmazsa. Benim de itiraz ettiğim bir kaç
paket var, paketleri alış biçimine itiraz ettiğim gibi..

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux