[Gelistirici] Java Paketleme Kurallari

selim ok selimok at gmail.com
2 Ağu 2010 Pzt 11:01:18 EEST

2010/8/2 Serbulent Unsal <serbulent at pardus.org.tr>

> Bu birlikte gelen jar paketlerinden kasıt aslında bağımlılıklar değil mi ?

Evet, kastim buydu.

Bu arada "kitapliklari derleyelim mi?" diye sormusum, "paketleyelim mi"
olacakti o. Gerci bu konu daha önce konusulmustu ve kitapliklari derlemenin
bizim icin ek yük getirme disinda bir halta yaramadigi söylenmisti. Yine de
ayrica fikir beyan etmek isteyen olabilir diye, yeniden gündeme getirdim.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/