[Gelistirici] Review süreci hakkında

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
26 Nis 2010 Pzt 11:48:15 EEST

Merhaba;

2010/4/26 İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>

> lablgtk2 Anıl tarafından, gtkglarea da Onur, sen ve İbrahim tarafından
> review edilmiş.
>
> Dikkat ettiysen Kasım 2009 da başlayan gtkglarea gözden geçirmesi, Şubat
> 2010 da bitmiş, hatta söylemine göre ACK almadığı için bitmemiş bile, o da
> Şubat ayında review'de unutulan paketleri gözden geçirirken tekrar konuyu
> yukarı çıkarmamla biraz ilgi görmüş. lablgtk2 paketine de Ocak ayından beri
> review yok.
> Unutulan paketler demişken daha geçenlerde 2007 yılında review'e girmiş bir
> paketi sildim review dizininden, 2009 da depoya girmiş sanırım.

> [...]
Sitem etmekte bir nebze haklısın, gözden kaçan paketler olmuştur, bundan
sonra da belki olabilecektir her ne kadar istemesek de.. Ama bu yüzden "yol
boş, kırmızı ışıkta geçelim" olmamalı.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/doc/tr/package-review-process.rst

burada bir outline oluşturuldu, şu an bugzilla'yı da review sürecine kattık.
Ayrıca review edilmediğinde bileşen sorumluları dürtülebilecek artık. (en
azından hesap sorulabilecek birileri var.)

Bu bağlamda review sürecinde bir sıkıntı yaşamayacağımızı umuyorum, Ama 2
ACK alma, bunlardan en az birinin de bileşen sorumlusuna ait olması
seçeneğini gözardı etmeyerek.. Bundan sonrakilerde dikkat edersen hepimiz
mutlu oluruz (=

Happy hacking ;)

--
- Serdar Dalgic