[Gelistirici] 2008 -> 2009 gecisi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
6 Eyl 2009 Paz 14:13:46 EEST

Sun, 6 Sep 2009 13:24:06 +0300, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Olay sadece bu 20 paket olsaydı elimiz kolumuz bağlı diyerek direkt
> gözardı ederdik, ama benim asıl üzerinde konuştuğum bunlar dışındaki
> paketlerin, aktarılmaması için teknik bir engel yok, başka bir engel
> varsa da (örneğin yapamamak ya da zamanının olmaması) bunun çözümü de
> mesela bu listeye mesaj atmak, yardım istemek, haber vermek değil mi ?
> Açıkcası, her ne kadar bugüne kadar böyle olduysa da bunu kabullenmek
> bana batıyor. Biraz fazla mükemmelliyetçi yaklaşıyorum ama sürüm
> çıktığında hazır olmasa bile en azından çıkıştan sonra 1 ay içinde
> [...]
Hepsinde haklisin ama bence bunlarin hicbiri kullaniciya guncelleme
secenegi vermemek icin bir "neden" degil. Zaten su anda da 2009'u
sifirdan kurunca da ayni sıkıntıları yasiyorlar. Guncelleme sirasinda en
azindan uyarma sansi olacak -- mukemmelden vazgecip, iyiye fit olmamız
gerekiyor; yoksa onu da kaybedecegiz.

Bence onumuzdeki tek "gercek" engel, Faik'in bahsettigi
update-manager'in olmamasi. Onu en kisa zamanda tamamlayip, guncelleme
olanagini kullanicilara "resmen desteklenir" bicimde sunmak gerektigini
dusunuyorum.

                   Doruk