[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Eyl 2009 Cmt 08:35:19 EEST

Sat, 5 Sep 2009 06:05:56 +0300, Necmettin Begiter
<necmettin.begiter at gmail.com> :

> Whining (ben alarm diye (ya da benzeri) çevirmiştim galiba) güzel bir
> özellik. Elleşmezsen her gün rahatsız ediyor. :)
Eskiden bu ozellik kullaniliyordu, ben Bugzilla haftada bir uzerimde
bug varsa e-posta attigini hatirliyorum. Sonra niye kapatildigini
bilmiyorum.

Cok etkili oldugundansa emin degilim, dikkat etmek istemeyen yine
etmeyebilir. Zarari olmaz ama herhalde.

                   Doruk