[Gelistirici] kurumsal 2 halka acik kaynak deposu?

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
21 Eki 2009 Çar 08:37:10 EEST

On Wednesday 14 October 2009 16:37:33 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
>  Cebit'te demosu yapilacak kadar bir Kurumsal 2 surumu olusmus
> anladigim kadariyla.
>
>  Surumun herkesin erisebilecegi bir kaynak deposu var mi gelisimini
> takip edip, deneyebilecegimiz (ve belki katki verebilecegimiz)?

Buna cevap verecektim, unutmuşum - pardon...

Cebit'te Kurumsal 2 sürümünü değil Kurumsal ürünleri tanııtık daha çok -
kamera ve ses destekli PTSP, ince istemci üzerinde çalışan -ince- Pardus vb.
Platform olarak "Pardus Kurumsal" ismi de geçti bol bol dolayısıyla.
tanıttıklarımız da çoğunlukla benim elle derleyip demo amaçlı yapılandırdığım
paketler /sistemlerdi, düzenli depo /süreç sonucu değillerdi.

Lafın özü, henüz bir depo yok - bir kaç tarih ve süreç kararınından sonra
açacağız depoyu, umarım -çok- yakında :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroğlu <ekin_at_pardus.org.tr>

... What if what you do to survive // Kills the things you love - [Bruce
Springsteen / Devils & Dust]