[Gelistirici] [paketler-commits] r69196 - 2009/devel/desktop/toolkit/gtk/gtk2

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 04:34:36 EEST

2009/5/30 Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com>

> Sanirim bu detaylar da http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:ActionsAPI  'ye
> girilirse biz yeni gelistiriciler icin de guzel kaynak olur, siz de supheye
> duserseniz hemen acip bakabilirsiniz.

işin açıkçası kişisel düşüncem actionsapi'yi açıp bakmanın daha yararlı
olduğu.. neticede paket yapmak için actions.py yazan herkesin
actionsapi'deki *tools.py'leri rahatlıkla okuyabileceğini düşünüyorum.
geriye de ctrl+f yapmak kalıyor. O dökümantasyona bakmanun işkence olduğunu
düşünüyorum, koda bakmaya başladıktan sonra bir daha dönmedim zaten.

Ozan'ın yazdığına da şaşırdım açıkçası, actionsapi'ye bakmaya üşenip de
shelltools.system diyerek kaçamak yapmak pek tercih edilmemeli bence.

--
- Serdar Dalgic