[Gelistirici] alfa ve yeni iso

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 01:40:28 EEST

2009/5/29 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:

>  Bu değişiklikler bize ne kadar zaman kazandırdı, bir sorun çıkarıyor
> mu denerseniz bir istatistik çıkarıp adını koyabiliriz. Denemek için
> bugün son değişikliklerle bir ISO [1] oluşturdum. Alpha kurulum
> sürelerini ve bu ISO ile kurulum sürelerini (bu 3 aşama yeterli) bu
> mesaj yanıt olarak yazabilirsiniz.

Dün yayınlanan alfada, kurulum bilindiği üzere biraz geç başlamıştı
fakat sonrasında paketlerin
kurulumu ve yapılandırması aşaması toplam 9dk sürdü. Ardından
kullanıcı dizininin yapılandırması 10dk falan sürdü.

Yeni iso ile, paketlerin kurulumu hemen başladı hiçbir gecikme olmadan
ve paketlerin kurulumu 7 dakika, yapılandırılması ise 4 dakika sürdü.
Kullanıcı dizinin yapılandırılması ise 7 dakika sürdü. Toplamda 20dk
gibi bir süre aldı yalının ilk ekranından, cd'nin çıkarılmasına kadar
olan aşama.

Kullanıcı dizinin yapılandırılmasının bu kadar uzun süremsinin özel
bir sebebi var mı?

--
Murat Şenel