[Gelistirici] Pardus 2009 Prealpha 3

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
12 Mayıs 2009 Sal 09:45:48 EEST

On Tuesday 12 May 2009 03:23:36 Mehmet Nur Olcay wrote:
> 1. YALI Partition formatlarken ID düzeltmiyor. (öncesinde ext2/ext3/ext4
> olan partitionlar için bu farkedilmemiş olabilir ama fat32/ntfs gibi
> durumlarda görülüyor)
Disk tablosu bozuk olan makinelerde commit sırasında oluşacak hataları
engellemek için diskt tablosu değişmedikçe commit çağırmayacak şekilde
güncellemiştim, dosyasistemi değiştiğinde commit'e zorlamayı unutmuşum;
düzelttim.

> 2. Grub kurulumu başarısız olsa bile, herhangi bir hata vermeyip, başarıyla
> kuruldu diyor.
/home  bölümünü umount edemediği için oluyormuş bunu da düzelttim.

Teşekkürler.
--
Gökmen GÖKSEL