[Gelistirici] gtk paketleri, gtk-doc, autoreconf

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
7 Mayıs 2009 Per 20:14:16 EEST

Selam,

Çoğunluk gtk paketinde autoreconf yaptığımızda gtk-doc dolayısıyla
autoreconf patlıyor. Acaba gtk-doc paketine
mi ihtiyaç duyuyoruz?

autoreconf yapma nedenim ise as-needed'in düzgün çalışmasını sağlamak.
libwnck'ta autotools yamasıyla gtk-doc
ile ilgili yerleri çıkarttım.

Örneğin libnotify'ın çok fazla unused direct deps'i var, autoreconf
yapmak gerekiyor ancak patlıyor.
Bunu da düzelttim kendi makinemde ancak bu değişiklik gtk-doc paketine
güle güle demek oluyor. Benim şahsi fikrim
temiz kütüphane olmasından yana ancak tabi gtk-doc üretemiyor olmak da
bir sıkıntı.

En azından geçici olarak unused direct deps. sorunu olan paketlerde
gtk-doc pisliklerini temizleyip autoreconf'u
çalışır hale getirmek, sorun düzelince de bu yamaları atmak ve doc
üretimine tekrar başlamak.

Ozan Çağlayan