[Gelistirici] libxmlpp / libxmlpp2 acayipligi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
7 Mayıs 2009 Per 14:37:17 EEST

2009/5/7 Faik Uygur <faik at pardus.org.tr>:

> Kurarken niye patlamadı ise, ignore-file-conflicts ?

En basindan beri boyle (ignore-file-conflicts ile) kullaniyorduk
farm'i diye hatirliyorum. Caglar ya da Meren daha iyi bilir fakat tum
paketleri kurdugumuz icin zaten cakisma oluyordu bazi paketlerde.
Kisaca, farm'in hata vermemesi normal fakat bunu yine de bir sekilde
raporlamasi daha olur sanirim.

--
Barış