[Gelistirici] [Fwd: [Hata 8520] /dev dizini altında cdrom ve dvd bağları yok.]

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
7 Mar 2009 Cmt 20:33:12 EET

On Saturday 07 March 2009 20:15:52 Ahmet AYGÜN wrote:

> Bıkan iletişime dahil olmasın o zaman, en iyisini yapmaya çalışıyor bir çok
> eksiğe çözüm arıyoruz.

Onun yerine e-posta yazarken önce düşünüp sonra yazsak da insanları bıkacak
noktaya getirmesek ?

> Kimine göre boş kimine göre dolu önemli olan ağırlığı değil. Oradan nasıl
> gözüküyor bilmiyorum ama herkes zaten elinden geleni yapmaya çalışıyor.
> Zaman zaman karşılaşılan "ne yapıyorsun da konuşuyorsun" tarzı yaklaşımlar
> hiç hoş olmuyor.

Fatih'in postasında bu anlama gelen bir yer yok. Eğer o e-postayı kastederek
yazmadıysan bunu hiç yazmasaydın daha iyiydi.

> E-postanda iş/okul/ders/sınav yazmışsın, zannediyor musun ki UEKAE çalışanı
> olmayıp katkı veren insanlar işsiz güçsüz sadece Pardus geliştirmek için
> dünyaya gelen insanlar?

Gönüllü geliştiricilerin/katkıcıların öneminin ve fedakarlıklarının
farkındayız hepimiz. Ancak gönüllülerimizden de, bu işi profesyonel olarak
yapan insanları eleştirirken biraz daha sağduyulu davranmalarını bekliyoruz
sadece.

> Sadece sen değilsin ve olmayacaksın da, aradaki tek
> fark sen bu işi yaparak gelir elde ediyorsun. Fark bizim konumuz dahilinde
> değil, aynı işin/okulun/dersin/sınavın olmadığı gibi.

Eğer konuya dahil etmek istemiyorsan hiç yazmayacaktın bunu da.

> İmkanların ilerleyen dönemde genişleyebileceği ve gelişmeler Tekman
> tarafından toplantıda aktarıldı. Kaynak yönetimi bizim müdahil
> olabileceğimiz bir süreç değil zaten.

Ona biz de müdahil olamıyoruz zaten. Ama birilerinden bişeyler beklerken
eldeki kaynakları göz önünde bulundurmak hepimizin elinde.

--
Serbülent