[Gelistirici] Göç Aracı'nı isteyen?

Murat Ongan mongan at cclub.metu.edu.tr
2 Mar 2009 Pzt 19:59:52 EET

Geliştirici toplantısında belirtmiştim. Ne yazık ki Pardus Göç Aracı'nın
(migration) bakımını yapacak yeterli vakit bulmayı beceremiyorum. Bu
nedenle uygulamanın bakımını yapıp, gerektiğinde geliştirmeye devam
edecek yeni birini bulmaya çalışıyorum.

İlk olarak açık olan hataların düzeltilmesi gerekiyor. Şu an açık olan
hataları şu adresten görebilirsiniz:
http://bugs.pardus.org.tr/buglist.cgi?query_format=advanced&short_desc_type=allwordssubstr&short_desc=&component=migration&long_desc_type=substring&long_desc=&bug_file_loc_type=allwordssubstr&bug_file_loc=&keywords_type=allwords&keywords=&bug_status=NEW&bug_status=ASSIGNED&bug_status=REOPENED&emailassigned_to1=1&emailtype1=substring&email1=&emailassigned_to2=1&emailreporter2=1&emailcc2=1&emailtype2=substring&email2=&bugidtype=include&bug_id=&votes=&chfieldfrom=&chfieldto=Now&chfieldvalue=&cmdtype=doit&order=Reuse+same+sort+as+last+time&field0-0-0=noop&type0-0-0=noop&value0-0-0=

Daha sonra uygulamanın Pardus 2009 sürecinde Qt4'e geçirilmesi planlanıyor.

Uzun vadede de yeni çıkan uygulamaların (Firefox'un yeni sürümleri vs)
ve bazı ek verilerin aktarımının desteklenmesi gerekiyor.

Uygulamayı devralacak kişiye bu süreçte mümkün olduğu kadar yardımcı
olmaya çalışacağım. İlgilenen olursa lütfen haber versin.

--
Murat