[Gelistirici] kaptan'da ayarlarin en sonda uygulanmasi

Pinar Yanardag pinar at pardus.org.tr
16 Haz 2009 Sal 12:02:51 EEST

2009/6/15 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> Mon, 15 Jun 2009 11:32:12 +0200, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> :
>
>> > Nacizane fikrim:
>> > - Hersey sonda uygulansin.
>> > - Preview statik olsun, onceden alinmis screenshotlar pencere icinde
>> > gosterilsin, yeterli.
>> +1
> +1

Tamam, depoya giren son Kaptan surumu tum ayarlari en sonda
uygulatiyor, fakat sadece Mouse ekraninda Right/Left Click ayari icin
solak bir kullanici son ekrana kadar cile cekmesin diye bir istisna
yaptim, o an degistiriyor click behaviour'ini.

Iyi calismalar,
--
Pinar Yanardag
http://pinguar.org

"I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death
that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it
to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn
the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be
nothing. Only I will remain."
--- Frank Herbert, Dune - Bene Gesserit Litany Against Fear