[Gelistirici] [Contrib-commits] r10774 - 2009/stable/network/chat/weechat

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
13 Haz 2009 Cmt 03:11:39 EEST

12 Haziran 2009 Cuma 17:20 tarihinde <contrib-commits at pardus.org.tr> yazdı:

> Author: igungor
> Date: Fri Jun 12 17:20:48 2009
> New Revision: 10774
>
> Added:
>   2009/stable/network/chat/weechat/
>      - copied from r10772, 2009/devel/network/chat/weechat/
> Log:
> ready for 2009

Not ready for 2009 :)

Bu değişikliği contrib/2008 için yapabilirsen çok makbule geçer. Hafıza-i
beşer nisyan ile maluldür, mamafih en son oyun alanındaki paket ile
denediğimde,  "contrib/2009 için 0.3*.git serisinden depoya girmeli çünkü
config uyumsuz" diye düşündüğümü hatırlıyorum. Bugzilla ile sevişmediğimden
bunu tekrar kontrol etmeden 0.2* serisini farmın derlemesini tercih etmedim.

Eğer 0.2* ve 0.3*.git geçişinde bir sorun görmezsen revert'imi görür elinde
ne varsa sürersin ya da ben kısa bir süre sonra dönüyorum ;)

Diğer paketlerim içinse commitine sağlık, devamını bekleriz cümbür cemaat :P

--
Kenan Pelit