[Gelistirici] contrib-2009 için tek depo adresi

Taner Taş taner at pardus.org.tr
7 Haz 2009 Paz 01:13:20 EEST

> Sat, 6 Jun 2009 23:55:35 +0300 (EEST), Taner Taş <taner at pardus.org.tr> :

> Sundan dolayi hatali : Gerek FTP, gerek SVN hem birer servis hem de
> birer komut adi.
>
> "Packages" diye bir servis ya da komut yok. Bir kelimenin Ingilizce
> karsiligi.
>
>                    Doruk

ftp veya svn bir servis veya komut ismi olabilir ama sunuculara verilecek
isimlerin ftp veya svn olması gerektiğini tanımlayan herhangi bir RFC vs.
standart yok. Aynı şekilde paketleri sunduğumuz sunucuya da "packages"
veya "pisi" (komut adı) şeklinde isim takmamızı söyleyen bir döküman yok.
ftp örneğini bilhassa seçmiş olmamın sebebi, ftp servisi veren sunucularda
alternatif isimler aranmayışı ve bu hizmetin _tek_ bir isim altında
veriliyor oluşudur. Svn örneğini de siz hatırlattınız, ftp yerine onu da
örnek gösterebilirdim.

Sağlıcakla..

Taner