[Gelistirici] [paketler-commits] r74003 - 2009/stable/network/chat/skype

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
25 Tem 2009 Cmt 22:50:28 EEST

25 Temmuz 2009 Cumartesi günü (saat 22:32:16) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Ben sorunsuz bir şekilde kullanıyorum bunu. Ne sorunu var ki?

Devel'daki halinde, login olduktan sonra işlemci %100 e çıkıyor. Ses karşı
tarafa gitmiyor, login olurken ses takılarak ve cızırtılı bir şekilde geliyor
vs. Kısacası Pulseaudio ile pek iyi anlaşamıyor. 3 bilgisayarda denedim,
üçünde de aynı sorun.

Static OSS sürümünü denedim. Ses yine karşıya gitmiyor.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>