[Gelistirici] basket || basket-kde3?

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
8 Tem 2009 Çar 21:36:51 EEST

Çarşamba 08 Temmuz 2009 günü (saat 21:15:42) Doruk Fisek şunları yazmıştı:
Merhabalar,
> Merhaba,
>
>  Basket yaziliminin KDE4 portu yakin zamanda kararli hale gelecek
> gozukmuyor. Surumun de yaklastigini dusunerek artik KDE3 olarak depoya
> alma dusuncesindeyim.
>
>  Bu yazilimin, bir KDE4 portunun depoda olmayacagini da dusunerek,
> basket-kde3 diye ismini degistirmeye gerek var mi?
>
>  Zaten KDE4 portu ciktigi zaman ayni paket uzerinden devam ederiz.
KDE4 portu çok yavaş ilerlese de kod epeyce ayıklandı. Git deposu üzerinden
takip ediyorum. Dün Basket-git kurdum sistemime, sepetleri sistem çekmecesi
simgesine tıklayarak açmak mümkün olmuyor. Eğer sistem çekmecesine
küçültülmüşse sağ tıklayıp uygulamadan çıkmak ve uygulamayı yeniden başlatmak
sorunu çözüyor :)  Parola korumalı sepetler için parola açma süreci oldukça
garip işliyor. Parolanızı doğru yazsanız bile sepete erişmek için epeyce
çabalamanız ve birkaç kere daha parola girmeniz gerekiyor. Bu iki hata dışında
Basket bildiğimiz Basket, harika bir uygulama...

--
Serdar Soytetir