[Gelistirici] Kurumsal masaüstü sürümü

Furkan Duman coderlord at gmail.com
28 Oca 2009 Çar 12:26:58 EET

28 Ocak 2009 Çarşamba 12:19 tarihinde Furkan Duman <coderlord at gmail.com> yazdı:

> Bu depo, daha önce Doruk ve benim sunduğumuz stable depo fikrimizden
> başka birşey değil gibi görünüyor. O zaman, yeterli adam yok, böyle
> bir şey gerekli değil, merge zor olur denip konu kapatılmıştı. Ancak
> aslında ihtiyaç duyulduğu ortaya çıkmış görünüyor.
>
> Kurum için böyle bir depoyu özelde sunmak yerine, genel için sunsak nasıl olur?

Link de vereyim:

http://tr.pardus-wiki.org/Pardus:Kararl%C4%B1_Depo_Sureci

2008-stable ve 2008-unstable gibi iki ayrı ikili depo olsun,
2008-stable çok sıkı test edilsin, 2008-unstable'a ise test deposunda
belli bir süreyi hatasız atlatan paketler doğrudan girsin, güncel depo
olsun. (Doruk, Furkan)

    * - Bu aynı anda iki dağıtım demek: iki kaynak depo, iki farm, iki
ikili depo, gittikçe arası açılan iki branch. stable deposu için
gittikçe artan bir backport ve test işgücü gerektiriyor. (Ekin,
Tekman, Onur, Ozan)

--
Furkan Duman