[Gelistirici] 2009 ve paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Oca 2009 Sal 19:13:22 EET

Tuesday 27 January 2009 Tarihinde 15:51:19 yazmıştı:

> Şöyle bir döküman  buldum [1]. Gentoo tabanlı anlatmış ama olası
> sorunların çözümleri için güzel ipuçları içeriyor.
>

> [1] http://www.gentoo.org/proj/en/qa/asneeded.xml

 Bir seri pakette as-needed için değişiklik yapmak gerekebilir. İşin iyi
tarafı, Gentoo bu işi çoktan yaptı (as-needed galiba 5 yıllık bir seçenek).
Paketcilere biraz yük getirebilir ama sonuçtan memnun kalırsak güzel olacak.

 Belgede production için kullanmayın diyor bu arada, ama o çok eski bir bilgi
olmalı. Yine de kullanırken sorun yaşarsak yolun ortasında dönebiliriz.