[Gelistirici] Sürüm adı.

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
21 Oca 2009 Çar 00:03:38 EET

On Tuesday 20 January 2009 18:29:20 Erkan Tekman wrote:
> Yakında çıkacak olan 2008.2 için de bu tip bir isim üzerinde
> çalışmalar sürüyor ve pek çok geliştiricimiz de kullanıcılarımız ile
> birlikte son anda öğrenecekler bu adı.

Ara sürüm kod adlarını sizin belirlediğinizi, belli bir türden belli özellikte
olanlar arasından isimleri seçtiğinizi, konuyla ilgili kişi ve kuruluşlarla
iletişime geçtiğinizi biliyoruz. Bu önceden belirlediğiniz ve duyurduğunuz
bir yapı. Buna da kimsenin itirazı yok.

Lakin geliştiricilerin sürüm adını kullanıcılarla aynı anda duyuyor olması
(hele ki manidar bir sürüm adı için) her ne kadar gerçek anlamda "çok" önemli
olmasa da normal gelmiyor bana. Birisi bana Pardus'çular Gazze diye sürüm
çıkarmış dediğinde bir Pardus'çu olarak bu konudan habersiz olmam sizce de
enteresan değil mi?

Türker