[Gelistirici] Sürüm adı.

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
20 Oca 2009 Sal 20:43:59 EET

Merhaba,

Tue, 20 Jan 2009 19:51:29 +0200, Furkan Duman <coderlord at gmail.com> :

> Ben de sıkıldım Pardus'un ilk sürümünden beri bunları söyleyen sivri
> olmaktan. Demek ki benden başka bütün geliştiriciler için hava hoşmuş.
Benim icin de hava hos degil ama ben de ayni seyleri yazmaktan
sıkıldım.

Ustelik son zamanlarda yeni bir huy peydah oldu. Ozellikle yonetimsel
konularda anlamak istemeyen yazilanlari saptiriyor, demogoji yapiyor.
Hic hazzetmedigim bir tartisma tarzi.

O yuzden yonetimsel konulara kendi adima olabildigince uzak durmaya
calisiyorum. Ama sekil-a'da gozuktugu uzere cok basarili olamiyorum her
zaman. En azindan yalniz hissetme diye yazayim dedim.

                   Doruk