[Gelistirici] Pardus 2007-2008 performans farkı

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
13 Oca 2009 Sal 00:34:45 EET

Ozan Çağlayan wrote On 12-01-2009 23:04:

> Şimdi gözlemlerinizi merak ediyorum, benden başka bunun acısını çeken
> var mı? Özellikle 'svn up' yaparken bilgisayarın başından kalkıyorum, o
> kadar söyleyeyim.

Bu svn up olayı nedir? Tüm depoyu güncellerken, internet güzel olmasına
rağmen çok yavaş bir şekilde güncelliyor demeyi kastediyorsan, aynı şeyi
tekrarlayabiliyorum. Hatta internetimin en güzel olduğu zamanda bile svn
up dedikten sonra bir beş dakika hiçbir hareketlilik olmuyor, Ctrl + C

Bunun dışında 2008'de bende bir hızlanma söz konusu; ama 2007'de Kde
kullanıp 2008'de Xfce kullanmaya başladığımı göze almalıyız bunda da =)