[Gelistirici] KDE4 paketleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Şub 2009 Çar 16:13:42 EET

Gökçen Eraslan wrote:

> Böyle bir regression var[1] aynı şey benim de başıma gelmişti, ilgili yamayı
> aldım. Az sonra commit edeceğim. Şimdilik oturumu kapatıp açabilirsin.
>

> [1] http://bugs.kde.org/182472

Güzel :)

İkinci soru,

kchmviewer-kde4 paketi kickoff'ta soru işareti ikonuyla çıkıyor. Oysa desktop dosyasındaki
Icon= girdisi düzgün. Paket crystalsvg/ dizinine koyuyor ikonları, onla mı alakalı diye
hicolor/'a install ettirdim yine yemedi. Özel bir ebaddaki ikonları mı arıyor menüye koymak için
ya da SVG mi arıyor, var mı fikriniz?
--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>