[Gelistirici] sorum(lu)suz paketler

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
4 Şub 2009 Çar 14:21:14 EET

04 Şubat 2009 Çarşamba 13:43 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>yazdı:

> <doğrudan şu paketleri üzerime almayı düşünüyorum:
>
> comix
> gazpacho
> glade
> tango-icon-theme

İlker Kesen 'in bir çok paketi 2008 deposunda bakıcısız işaretli zaten.
Bence bir
gün bekleyip alman sorun çıkarmaz. Bakıcısız paketler işaretlenecekti daha
bir hafta
öncesinden ama sanırım bir sorun oldu ya da başka birşey. Bilemiyorum. Biri
hepsini
birden yapsa bence daha iyi bu şekilde gözden kaçanlar olur karışıklık olur
kısacası :)

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com