[Gelistirici] trunk/pisi - Do not give permission to takeback system to the i...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
31 Ara 2009 Per 16:27:53 EET

Merhaba,

Thu, 31 Dec 2009 15:17:08 +0200, Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr> :

> pisi hs'nin ilk komutu aşağıda da yazdığı gibi `pardus-cd repository
> is updated.`; bu yüzden pisi hs -t 1 komutu sistemdeki bütün paketleri
> kaldırıyor.
> İşbu commit bunu düzeltiyor, ama uyarı mesajı pek içimize sinmedi.
> `initial state` biraz fuzzy kalmış gibi. Daha iyi önerisi olan var mı?

"Always" dedigin olay sadece 2009 ve sonrasi icin gecerli. 2008 kurulu
sistemlerde 1. state ilk kurulum -- cd repository updated degil.
Ornegin ben sisteme ne paket kurmustum daha sonradan listesini almak
icin pisi hs -t 1 komutunu kullanip, kaldirilacak paket listesini
aliyorum ve baska bir sisteme ayni paketleri kuruyorum klonlamak icin
(bunun GUI'ye eklenmesi de onerilmisti).

Ayni sekilde 2008'den 2009'a ya da kurumsal2'ye guncelleyecek
sistemlerin 1. state'i de "cd repository updated" olmayacak.

Ya 2009/kurumsal2 guncellemesi sirasinda pisi history'sini sifirlamak
ve 2008 pisi'sine bu ozelligi gecirmemek ya da 1. state'in "cd
repository updated" olup olmadigini da ek olarak kontrol etmek
gerekiyor diye dusunuyorum.

Ifade de "First state is a totally blank system, you don't want to go
back there" olabilir.

                   Doruk