[Gelistirici] Fwd: Pardus'tan Yeni Yıl Hediyesi

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
19 Ara 2009 Cmt 12:49:43 EET

18 Aralık 2009 Cuma günü (saat 15:30:15) Murat Şenel şunları yazmıştı:

> Neyse Bahadır'ın çok güzel dediği gibi, bana güle güle...

Murat,

Hediye olayında yapılan şey büyük düşüncesizlik. Kişilerin tepkilerin ise
projenin genel olarak başarısızca yönetilmesinden kaynaklı sıkıntıların
birikmesiyle yükseldiğini, yazılanlarla niyetlerin aynı olmadığını
düşünüyorum. Öte yandan bunlar affedilmeyecek kadar büyük şeyler değil.

En azından bir şans daha vermeden gitme derim.