[Gelistirici] 2009/devel - add Architecture to distribution.xml

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Ara 2009 Cum 19:31:48 EET

Fatih Aşıcı wrote:
> [...]

Bu arada bu yeni mimari/dağıtım sürümü denetlemesini destekleyen pisi paketi sisteme kurulduktan sonra, pisi.conf'u yanlış olan bir sistemde ilk pisi ur'dan sonra depo kaldırılıyor. Bu doğru bir davranış mı bilmiyorum.

Corporate2'nin pisi paketinde distribution bilgileri yanlış kalmış bu yüzden C2 kullananlar ilk update'de deposuz kalacaklar. Bu bir sorun değil henüz resmi bir ISO yayınlamadık ama, conf ile bir şekilde elleşmiş birileri ilgili pisi güncellemesini newconfig olarak alacaklar bu can sıkıcı.

Aynı şekilde 2008>2009 geçişi esnasında, 2009 deposu eklendiği anda depo kaldırılacak bu denetlemeden dolayı. Update manager'ın, hiçbir işe başlamadan önce pisi.conf'u düzeltip Pardus 2009 yazması lazım. Ya da bu özellik 2008 pisi'sine alınmayacak. Ancak yine de pisi.conf zorla düzeltilmeli ki geçişten sonraki ilk güncellemede depo kaldırılmasın.