[Gelistirici] Güvenlik =?utf-8?q?_=3D=3Futf-8=3Fq=3F=5Fg=3DC3=3DBCncellemeleri=3F=3D?=, 2009 test-stable geçişi ?

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
16 Ağu 2009 Paz 20:34:38 EEST

On Sunday 16 August 2009 19:54:56 Ali Işıngör wrote:

> Mozilla Firefox 3.5.2 güncellemesi çıkmadan/duyurulmadan önce bu açıkların
> tartışıldığı güvenlik gruplarına üye olan ve bu açıklardan haberdar olan
> geliştiricilerimiz, 3.5.2 fixlerini 3.5.1 sürümü üzerine *yamadılar*.
> Sürüm yöneticimizden aldığımız ve Özgürlükİçin topluluğuyla da
> paylaştığımız bilgi bu yönde :).

Bilgilendirme için teşekkürler. Sanırım ben forumu daha sıkı takip etmeliyim :)

Pardus güvenlik ekibinin pek çok güncellemeyi gecikme olmaksızın aldığının farkındayım. Yamalar daha
önce alınmış olsa da, dışarıdaki değerlendirmeler kararlı depoya bakılıp yapılıyor. Firefox için bu
seferlik bir gecikme oldu sanırım.

---
Mehmet Nur Olcay