[Gelistirici] İkinci bir geliştirici listesi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
19 Nis 2009 Paz 19:06:25 EEST

Bahadır Kandemir wrote:
> Kullanıcı listesinde yapılan tartışmanın Ahenk çatısı aile ilgisi
> bulunmamakta. İlk sürümde, ihtiyaç duyulmadığı için iki adet kimlik
> doğrulama yöntemi eklendi Ahenk'e, bunlara Kerberos'u eklemek için
> mimariyi değiştirmek gerekmiyor, Ajan'a eklenecek ~20 satır koda bakar.

Ahenk çatısını falan bilemem ama bir an önce ikinci bir geliştirici
listesi açıp
SVN hesabı olanları birinde, olmayan ama Pardus teknolojileri vs. ile
tartışmak isteyenler +
SVN hesabı olanları da diğer listede toplamamız lazım. *-devel ve
*-devel-discuss hesabı.

Halen kullanıcı listesinden buraya e-posta taşıyoruz, kabul edilebilecek
bir şey değil.
Bir moderasyon var diyorlar ancak Şenlik boyunca da e-posta atıyoruz da
o modere olup,
listeye düşene kadar tartışma bitiyor diyen bir sürü kişiyle karşılaştım.

Fikirlerinizi bekliyorum.