[Gelistirici] [Pardus-kullanicilari] Ahenk 2.0 Planları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
19 Nis 2009 Paz 18:54:32 EEST

19 Nis 2009 Paz tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Not: Burak Bey iletiyi kullanici listesine gönderdigi icin ben cevabimi
> iletisini alintilayarak gelistirici ve kullanici listesine gönderiyorum.

Kullanıcı listesinde yapılan tartışmanın Ahenk çatısı aile ilgisi
bulunmamakta. İlk sürümde, ihtiyaç duyulmadığı için iki adet kimlik
doğrulama yöntemi eklendi Ahenk'e, bunlara Kerberos'u eklemek için
mimariyi değiştirmek gerekmiyor, Ajan'a eklenecek ~20 satır koda bakar.